Alla inlägg den 4 september 2010

Av mej;) - 4 september 2010 20:50

hej:D


idag så ttyp var jag och min far på sundsvall - timrå :D  och vi ÄGDE som vanligt då.. men det blev 2-4 till timrå=)           och a, min röst är borta igen -.-' men ska bli bäst ändå!!!


men jag har asont i halsen iaf..


men typ vi vann matchen, och vi kom 2a i cupen fast vi ligger fortfarande etta i försäsongen ;D bara för att ingen kan slå oss!!!




och som sagt..älska timrå!! 



puzzz<333

Av mej;) - 4 september 2010 10:32

tjohoppsan alla glada :)


idag, nej igår! så var jag, mamma , pappa o min syrra på hockey (SCA-cupen) timrå-brynäs;P det var 3-3 .. men det var inte det jag ville skrive .. eller jo! vi vann med 4-2 mot MODO i onsdags :DDDDDDDDD yeah! HAHA och dom vann BARA mot ett ALLSVENSKA LAG SOM EGENTLIGEN SKA VARA I DIV 1!!!! XD MEN LYSSNA NU, BARA 1-0!!! haha vilka looooooooooooooooooooooosers!!!! ;D


men aa.. vi typ hade världens bästa klack igår!!! särskilt trumman , asså serriöst! det ekade i hela jävla ishallen!!!!! och jag skrek så ja nästan inte har någon röst .. idag;P bra va?:D eller nej, för jag ska på Timrå-Sundsvall idag men skit samma;P


aja, vad har ni gjort då?


ps. BRYNÄS ÄR INGET UTAN LIND!! BRYNÄS ÄR INGET UTAN LIND! INGET UTAN LIND!! INGET UTAN LIND!! BRYNÄS ÄR INGET UTAN LIND!!


eller nä nu ska ja va "snäll" mot brynäs ...


UTAN FOPPA ÄR MODO INGENTING, ÄR MODO INGENTING, ÄR MODO INGENTING =D hihihii



(så skrek klacken igår (om brynäs) och i onsdags (om MoDo) :P så det är inte ja som ha kommiitttt pååå deeennnnnn :P   )




pusspusss<3/tikaren;)

Presentation

hej alla timrå-iter!och alla andra sötnosar!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem är din favvo timrå spelare?=)
 Magnus Åkerlund!!
 Elias Granath!!
 Fredrik Sonntag!!
 Fredrik Hynning!!
 Pelle Hallin!!!!!!
 Mikko Jokela!!
 Daniel Corso!!!
 Anton Axelsson!!
 Antti Halonen!!
 Björn Svensson!!!!
 Alexander Larsson!!
 Martin Röymark!!!!!!
 Tomas Skogs!!
 Timo Pärsinen!!!!!
 Juha Pitkämäki!!
 Mattias Karlsson!!
 Pär Styf!!!!!!!!!!!!!
 Kim Hirschovits!!!!
 Ilkka Pikkarainen!!!
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards