Direktlänk till inlägg 4 september 2010

vi vann :D och 2a i cupen!!!!

Av mej;) - 4 september 2010 20:50

hej:D


idag så ttyp var jag och min far på sundsvall - timrå :D  och vi ÄGDE som vanligt då.. men det blev 2-4 till timrå=)           och a, min röst är borta igen -.-' men ska bli bäst ändå!!!


men jag har asont i halsen iaf..


men typ vi vann matchen, och vi kom 2a i cupen fast vi ligger fortfarande etta i försäsongen ;D bara för att ingen kan slå oss!!!




och som sagt..älska timrå!! 



puzzz<333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mej;) - 5 maj 2012 11:53

Hej alla fans, har ni saknat mig? haha trodde väl inte det;P men nu har det gått 2 säsonger sen sist tror jag!   hur som helst, förra säsongen gick ju faktiskt sådär! vi började kanon, var 3:a , men sen lite i mitten förlorade vi en massa matcher...

Av mej;) - 28 januari 2011 22:55

hejhej alla:)   nu är det ju såhär att imorgon är det hockey! Timrå ik - Linköping HC!:) heja timrå<333     man ska ju dit? vilka ser man?:D aja.. men nu ska jag kolla på let's dance .. anders bagge får lämna:((((((((((((((((((((((   ...

Av mej;) - 17 september 2010 16:35

hej alla snyggishar!   idag blire HOCKEY! Timrå - Frölunda ! =) elitseriepremiär för TIK!<3 hihi vi äger alltid! jag är sååå glad att jag håller på ett lag som iaf kan spela hockey! ;O hahaha skoja:D inte att vi kan spela hockey men ska inte v...

Av mej;) - 5 september 2010 18:09

hej alla! här är en låt iaf som taggar en fett mkt innan match! lyssna på den är ni söta! pusss   älskar nanne,. och älskar verkligen timrå!! det ÄNDA dåliga med nanne det är att hon sjöng för modo,! och samma år som dom vann sm-...

Av mej;) - 4 september 2010 10:32

tjohoppsan alla glada :)   idag, nej igår! så var jag, mamma , pappa o min syrra på hockey (SCA-cupen) timrå-brynäs;P det var 3-3 .. men det var inte det jag ville skrive .. eller jo! vi vann med 4-2 mot MODO i onsdags :DDDDDDDDD yeah! HAHA och d...

Presentation

hej alla timrå-iter!och alla andra sötnosar!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem är din favvo timrå spelare?=)
 Magnus Åkerlund!!
 Elias Granath!!
 Fredrik Sonntag!!
 Fredrik Hynning!!
 Pelle Hallin!!!!!!
 Mikko Jokela!!
 Daniel Corso!!!
 Anton Axelsson!!
 Antti Halonen!!
 Björn Svensson!!!!
 Alexander Larsson!!
 Martin Röymark!!!!!!
 Tomas Skogs!!
 Timo Pärsinen!!!!!
 Juha Pitkämäki!!
 Mattias Karlsson!!
 Pär Styf!!!!!!!!!!!!!
 Kim Hirschovits!!!!
 Ilkka Pikkarainen!!!
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards