Alla inlägg under november 2009

Av mej;) - 15 november 2009 17:58

JAAAAAAAA!!!!

 

Hehe, äntligen vann vi mot färjestad!!!

 

men som vanligt när vi vinner mot dom...så är jag borta!:(

 

menmen....jag hörde att dom var BÄST!!!!! (som alltid!!):D

jag kommer nu ge alla 4:or eller 5:or eftersom jag inte såg matchen!

 

faan vad jag ska reta min lärare nurå! hehe! (karin)

 

hehe hon är typ världens största färjestad fans!:S hehe som ja med timrå då;P (skoja)<3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

btw. jag tkr att ni är asdålig på att komentera!!!!!

 

KOMENTERA MERA!!! JAG BRYR MEJ INTE VAD NI KOMENTERAR OM MEN BARA NI GÖR DE!!!

 

 

 

PussHej.<3

 

ses!!!!.<3.<3.<3.(L)

Av mej;) - 6 november 2009 20:35

                                                  
                       Elitserien                                        
                                            

nu blire trååååååååååk grejsen carjalanen (STAVNING!!!:S) cup!:S tråkigt va?

 

 

 

Jag har fått "klagningar" om att ja skriver så mkt om Timrå IK! men asså bloggen heter juh timraik4ever och inte typ....Kollabloggennu!:S eller nåt!:S jag har inte vare inne sen den 31!!!:S (på bloggen asså!!!)

 

men här kommer betygen!;)<3

 

 

 

Anders Lindbäck: 4+

Tomas Skogs: 2

Petr Caslava: 4

Martin Sonnerberg: 4

Daniel Corso: 3

Fredrik Hynning: 5

Pär Styf: 3

Elias Granath: 2

M-Pääjärvi Svensson: 4

Anton Lander: 5

Laurent Meunier: 3

Eric Moe<3: 4

Sebastian Erixon: 3

Timo Pärsinen: 3

Gabriel Karlsson: 4

Björn Svensson: 2

 

 

 

 

Om alla undra vrf ja skrev ett "<3" efter Eric (sötis) Moe....så var de för att han e sååå söt;)<3(L)(L)(L)<3 sespusshej<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3

 

 

Presentation

hej alla timrå-iter!och alla andra sötnosar!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem är din favvo timrå spelare?=)
 Magnus Åkerlund!!
 Elias Granath!!
 Fredrik Sonntag!!
 Fredrik Hynning!!
 Pelle Hallin!!!!!!
 Mikko Jokela!!
 Daniel Corso!!!
 Anton Axelsson!!
 Antti Halonen!!
 Björn Svensson!!!!
 Alexander Larsson!!
 Martin Röymark!!!!!!
 Tomas Skogs!!
 Timo Pärsinen!!!!!
 Juha Pitkämäki!!
 Mattias Karlsson!!
 Pär Styf!!!!!!!!!!!!!
 Kim Hirschovits!!!!
 Ilkka Pikkarainen!!!
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards